روئینگ قهرمانی آسیا| ملایی طلا گرفت، محمودپور سوم شد/ کسب اولین مدال ایران توسط تیم 4 نفره سبک وزن بانوان

9:13 - 12 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۰۰۱۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نازنین ملایی اولین مدال طلای ایران را ماده سنگین وزن بانوان و تیم روئینگ چهارنفره سبک وزن بانوان اولین مدال ایران را در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ کسب کرد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از 9 آذر با شرکت 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 ورزشکار در رده سنی جوانان از 18 کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و امروز 12 آذر با برگزاری دور فینال مواد گروه اول ادامه پیدا می‌کند. تیم ایران نیز که در بخش بانوان و آقایان در این رقابت حضور دارد.

در اولین رقابت امروز نمایندگان ایران تیم روئینگ چهارنفره سبک وزن با ترکیب زینب نوروزی و کیمیا زارعی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در دور فینال با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، تایلند و فیلیپین رقابت کردند و در پایان با زمان 7:33.187 دقیقه صاحب مدال برنز مسابقات شدند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و تایلند طلا و نقره گرفتند.

نازنین ملایی در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از ازبکستان، کره، چین، قزاقستان و هنگ کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان 9:01.398 دقیقه بالاتر از پاروزن چین و با اختلاف بیش از 10 ثانیه‌ای اول شد و مدال طلای مسابقات را بر گردن آویخت.

امیرحسین محمودپور در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با حریفانی از هنگ کنگ، ازبکستان، ویتنام، تایلند و چین مسابقه داد و در پایان با زمان 8:12.765 دقیقه پس از نمایندگان هنگ‌کنگ و تایلند سوم و صاحب مدال برنز شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: روئینگ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *